Google

sâmbătă, 6 iunie 2009

Roadele munculitzei noastre

E na ma na ca seriful a deliberat. Cu surle si trambite s-au anuntat castigatorii concursului de blogger-i, in mare taina, asa cum ne-a obisnuit pe blog-ul personal.

Stupoare. Suntem printre castigatori! Si nu orice castigatori, ci cei ai premiului de popularitate (noi doi asa l-am numi...).

Nu am castigat un premiu in bani pentru ca nu ne-am dorit unul. Dar am castigat "iezact" ce am cerut. Pentru ca cine stie, stie... si cine stie... cere!Acum stam cumintei cu botul pe labe si asteptam marea zi cand seriful nostru o sa ne omeneasca, si la un pahar de vorba, sa ii strangem mana in semn de multumire, ca maaare pomana a mai facut cu noi.

Nu lipsiti! Toata lumea buna va fi acolo.

P.S.: ...suntem cei mai castigatori, pentru ca avem premiu personalizat, ales chiar de noi si inmanat de Miss Perfectiune!

Paris si Nacio.

2 comentarii: