Google

joi, 11 iunie 2009

D'ale mogulului

Ieri mi-am achizitionat un televizor mare cat toate zilele pentru ca ala mic nu-mi mai ajungea. Poate va intrebati de ce va spun ca mi-am luat eu televizor. Poate credeti ca vreau sa ma laud si nu am gasit alta cale decat sa scriu pe blog. Gresit. Mi-am luat un televizor mare ca sa o pot vedea la dimensiune cat mai reala pe castigatoarea sondajului efectuat de noi in ultimele 5 zile. Macar la TV daca nu in carne si oase.

Dupa cum voi, cei care ne cititi zi de zi, ati ales, urma sa ne premieze nimeni alta decat Daniela Crudu. Din pacate, serifu' nu a tinut cont de acest sondaj si nu a vrut sa faca o premiere a bursierilor plus a noastra cu tam-tam, ratand astfel o sansa bunicica de promovare a imaginii. Oare cei de la marketing nu isi fac treaba? Sau are deja o imagine pozitiva puternic consolidata? Nu comentam.

Premierea s-a intamplat ieri in parcarea de la MC Dristor dar fara Daniela. Multumim serifului ca s-a tinut de cuvant si ne-a dat exact ce am cerut. Ne-a premiat o domnisoara Ana foarte draguta de la fundatia serifului. Mi-am permis chiar sa fac o mica glumita, deloc rau intentinata, si i-am spus ca seamana cu Daniela Crudu. Ana a insistat sa adauge ca numai la fizic. Ce-o fi vrut sa spuna cu asta va las pe voi sa intelegeti...

Una peste alta ne declaram multumiti de cum au decurs lucrurile si ca ni s-a apreciat munculitza. Premiul de popularitate este ok dar niste muncitori ca noi nu se multumesc doar cu atat. Promitem ca pentru data viitoare vom avea mai bine pus la punct blog-ul si poate ne vom incadra printre bursierii de seama.Intr-un post viitor vom atasa pozele cu premiul. Codrin, pentru fata cu forme consacrate, da si tu un google cu Daniela Crudu.

Nacio.

4 comentarii:

  1. Pai voi nu ati specificat in primul post pe cine anume vreti. si din cate deduc eu, poll-ul nu se incheiase in momentul in care v-a premiat.. de fapt, abia acum se incheie:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu se incheiase. Insa castigatoarea se prefigurase de mult timp. Dar, dupa cum am mai zis si in post: "ne declaram multumiti de cum au decurs lucrurile si ca ni s-a apreciat munculitza".

    RăspundețiȘtergere
  3. :D sa puneti si voi poze cu beutura:D(cu bursa de bloggeri voiam sa spun)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta am cerut si eu.....sa "vad" bursa voastra de bloggeri:D....poate de foarte aproape daca ne nimerim vreodata in acelasi oras...
    Cat despre vreo festvitate cu mare tam-tam de premiere a bloggerilor sa stii ca nu o sa fie asa ceva (din ce stiu eu)....am primit mail si telefon, fax cu un contract de sponsorizare si...o sa urmeze sa primesc bursa in contul bancar!!!....contact face2face cu mogulul sau cu altcineva nu am avut!!!

    Tot muncitorii care au vrut-o pe Daniela Crudu au avut mai multe de castigat.....
    Paris, Nacio: sa stiti ca sunt bune si pozele cu Ana...:D...Daniela apare prea goala pe net!!!....

    RăspundețiȘtergere