Google

miercuri, 3 iunie 2009

Conjugati verbele: a sta/degeaba, a bea/bere, a castiga/bursa.

Mare concurs mare se desfasoara zilele astea si culmea e ca suntem si noi printre participanti. Ne-am urnit cu greu sa ne inscriem pentru ca nu stiam "iezact" ce presupune si ne tot gandeam ca poate o trebui sa muncim in vreun fel ca sa ne dovedim maestria de blogger-i. Ei bine nu… Am stat cu mainile in san si am asteptat. Tot pe sistemul deja consacrat de multi altii dar adus la perfectiune de noi, "Pica para malaiata in gura lu’ natafleata." Si ce sa vezi? Cu pasi repezi ca de melc am ajuns printre cei 24 de finalisti.

Se aude pe la colturi ca ar fi si niste premii in joc dar noi suntem tristi in aceasta privinta. Cica ar fi premii in bani. Neinteresant. Nu ca am fi pretentiosi dar ne-ar interesa mai mult premiile in produse. Asa ca o sa-l rugam pe seriful organizator ca atunci cand o sa ne premieze sa nu vina la noi cu un plic ci mai degraba cu un cos din nuiele adus de o domnisoara ce respecta masurile deja bine cunoscute. Domnisoara o sa o impartim dupa cea mai corecta judecata: odata tu odata eu, odata tu oadata eu si tot asa cu sare si piper dupa gust. In cos am dori sa fie cateva sticle din cel mai muncitoresc coniac existent, preparat chiar in Piata Unirii, sa fie niste vin in sticle de-alea babane si sa mai fie niste bere tocmai din muntii Bucegi adusa.

Acestea fiind aduse la cunostinta: Hai Romania! Du-te Dicaaa!!!

P.S.: domnisoarelor, nu va simtiti jignite de treaba cu imparteala, in contextul nostru domnisoara=pitzi, pitzipoanca, fufa, pipitza, doamna de moravuri usoare.

Nacio.

2 comentarii:

  1. Postati,baieti, poze cu domnisoara pe blog dupa ce va aduce cosul cu sticlele de Bucegi...nu de alta,dar...daca nu prindem o picatura de licoare bahica, macar sa ne minunam cu masurile deja consacrate...:)...felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ma anunti si pe mine ,,tati'' cand primesti premiu sa-mi dea si mie un autogram domnisoara=pitzi, pitzipoanca, fufa, pipitza, doamna de moravuri usoare sau ce o fi ea

    RăspundețiȘtergere