Google

vineri, 19 iunie 2009

DO NOT DISTURB! Decat sa ne termine munca, mai bine o lasam noi neterminata…

Hai la munca sa muncim,
(Sa mancam si sa dormim).
Noi nici morti nu ne grabim,
Ca riscam sa ostenim.
Hai la munca dar mai stai
Ca-i devreme si nu-i bai.

Shhhht!!! Sa nu trezim acesti oameni osteniti de munca inainte de a o incepe. Si sa mai zica cineva ca nu sunt confortabili sacii cu var. Posibil sa aiba mai multe intrebuintari dar eu unul ma simt bine in pielea mea.

P.S.: Va dati seama ca nu am uitat de pozele cu premiul de popularitate, vor veni si ele...

Paris si Nacio.

4 comentarii:

  1. Credeti ca se fac comenzi de saci de var la fabrica de saltele? As vrea si eu vreo 2, ca in Japonia dorm pe podea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca mai indicat ar fi sa faci o comanda de saltele la fabrica de saci de var; off topic: aflam de la tine ca japonezii nu sunt primitori, te culca pe jos...

    RăspundețiȘtergere
  3. japonezii sunt primitori te trateaza ca si cum ai fi de-al lor..si ei dorm pe jos!
    on topic: ok, am inteles. comanda de saltele la fabrica de var. crezi ca imi trimit si tuica pe post de somnifer?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha ha... :)) Ca tot romanu' dupa chilipiruri, oferte, bonus-uri... Uite cum facem: comanda saltelele si daca fabrica de var nu te serveste cu "somnifer", iti dam ceva din premiul blog-ului nostru sa te "revergoreze"... mai are Nacio un vinisor bun, Paris o tuiculita de pruna violenta... se gaseste.

    RăspundețiȘtergere